torsdag 18 november 2010

ILLAMÅENDE

Jag mår illa. Det känns som jag ska spy, så läste jag i tidningen att vinterkräksjukan är här... Det gör mig ingenting att jag hade fått det nu när inte barnen är här!! Fast jag hatar spy. Jag kan ha det nu och barnen får gärna ha det sen när de är hos mig!! Mer än gärna. Jag vill finnas där när de är sjuka. Så jag är glad att vi hade det alla tillsammans i vintras. Min kusin fick komma med 1 pizza som vi delade på och åt inte ens upp den... Här låg vi och spydde ikapp över min födelsedag, men vad gjorde det!? Vi va ju tillsammans iaf :-)

Nu känns det ändå som att skulle jag varit sjuk kunde jag ju varit det tidigare i veckan. Nu ska jag ju jobba imorn och på lördag. Imorn är det dessutom dags för en tripp till vårdcentralen igen. Blodtryckskoll.

Nu ska jag sprita händerna och göra fruktsallad. Joppe är hemma 1,5 timme nu snart innan han ska jobba igen. Då kryper jag ner och kollar på Byggfällan & lyxfällan. Å skiter fullständigt i om jag somnar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥