torsdag 25 november 2010

MYS

Det gick precis upp ett ljus för mig, det är FREDAG imorn :-) Guu va härligt!! Fast denna veckan ska jag ju verkligen inte klaga på. Vi har ju varit hemma varenda dag. Imorn ska jag faktiskt jobba, Thea ska va på dagis och Max hos sin mormor. Thea saknar sina kompisar och Max är i lite behov av lugn och ro just nu. Sen imornkväll får vi ett bonusbarn. Föräldrarna ska ut och roa sig på julfest :-)

Ikväll har barnen lekt och de bara älskar sin mysbelysning!!


Dom har ljusstake, en lila slinga och 2 julgranar med belysning i. Det är MYS där inne!!

Ååå jag riktigt längtar till imornkväll!! Jag ska tända varenda värmeljus som finns här, det ska va mysstämning på högsta nivå. Vi ska ha chips, ostbågar, julmust och cola :-) Vi kommer va uppe länge. Jag ska köra hem bonusbarnet och föräldrarna på natten. Sova kan jag och barnen göra i bilen på lördag förmiddag ;-)

2 kommentarer:

  1. det är nästan så man skulle hoppa julfesten o vara med er istället, sååå mysigt.Lillan kommer att älska detta o ser framemot att ni ska passa henne.Ni är ju de första hon brukar säga som ska passa henne fast då ska barnen vara där med annars är det farmor o farfar hon vill till.

    SvaraRadera
  2. Det är ju roligt att hon vill vara här  Barnen har pratat om detta länge & längtar efter henne!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥