onsdag 22 december 2010

JAG DRÖMMER OM EN JUL HEMMA LALALALALA

Jag funderar allvarligt på att stanna hemma julafton. Alla ska till mamma med make, syskonen, deras respektive, nytillkomlingen, svägerskans mamma. Men jag skulle mer än gärna stanna hemma!! Vad är en jul utan barnen? Vi ska ju fira våran jul imorn, det kan väl räcka!? Jag har inte riktigt bestämt mig, men 99,9% av mig VILL stanna hemma!! Men sen är ju vad man vill och vad man gör, två helt skilda saker.... Men för mig betyder julafton inte ett skit i år. Mig gör det ingenting om jag ligger under ett täcke, tittar på Kalle Anka och käkar knäck, alldeles själv. Det kunde väl va lite mysigt. Jag går under jorden julafton och juldagen, sen kommer jag igen på juldagenskväll när barnen är tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥