onsdag 22 december 2010

JULLEDIG

God morgon!! Det blev en bra natt utan gråt, skönt!! Fast jag har vinglat upp ett par ggr ändå... Nu är det jobb idag, sen är jag ledig tills 3 januari :-) Nästan som ett jullov. Synd bara att inte barnen är här nästa vecka!!

Ikväll kommer Loshultarna hit :-) Barnen byter julklappar och vi ska käka tacos. Då kommer mina jultallrikar fram, första gången för denna julen :-)

Max fick lite kläder igår, jag hade beställt de för längesen och ha fått allt det andra men detta kom på efterslänten. Så va det ett par rutiga byxor. "Mamma får jag ta på mig dom coola byxorna NU?" Jag tyckte dom va fina och söta på en liten kille och han tyckte dom va coola... Det kan va rätt svårt att köpa byxor till honom redan!! Igår när de skulle leta upp den försvunna granen på dagis skulle de ju vara ute i det kalla. Då tog jag på honom ett par av Theas tights, det va inte så populärt... Men nu ser jag att det är -25,2....... Satan va kallt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥