onsdag 15 december 2010

ONSDAG MORGON

Idag va jag uppe lite tidigare :-) Jag har sökt ett jobb, suttit i telefon och försökt reda ut min adress... Jag skulle beställa en grej men det står att mitt personnummer inte överensstämmer med min adress... Konstigt för jag har exakt samma adress som för 3 veckor sen när jag beställde där ifrån!!

Jag lyssnar på jullåtar och dricker kaffe. Det är min frukost nu. Men jag ska in i duschen och sen ska jag äta soppa, som riktig frukost. Hatar smörgås!! Sen ska jag hälsa på farmor. Hon är kattvakt så jag vill se den lilla busan med. Fast jag pratade med pappa igår och han säger att demn "stora" vägen ut till dom inte är speciellt mkt bättre än småvägarna. Det är halt överallt... Det blir till att krypa idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥