torsdag 30 december 2010

SUSHI, HALLONPAJ OCH RAKETER

Äntligen är barnen här!! Vi har ätit pizza och sushi. Så nu är vi mätta. Det byggs star wars och plockas med raketerna.
Sushi va kanske inte riktigt min grej. Visst det va gott, men mkt ris!! Jag hade hellre tagit en låda med bara lax, räkor och rullarna ;-) När jag tog wazabi i munnen insåg jag att det är nog bättre med lite wazabi än nässpray... Shit va det brände till!!

Jag gör hallonpaj med kokos nu, vi ska ha lite efterrätt och myskväll. Det blir lite uppesittarkväll så de orkar vara uppe imornkväll med. Men Max vill ju gärna lägga sig tidigt så imorn får han nog sova en stund på dagen med.


Det plockas lite med raketerna. De ska ut och provskjuta lite senare. Detta köpte Joppe till barnen, han har nån större sak med. Jag gillar inte raketer!! Tycker det smäller högt, endel, och vissa flyger ju ner jämte en igen... Jag står hellre inomhus och tittar ut, och håller för öronen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥