tisdag 21 december 2010

TYSTNAD

I och med att jag bara ska jobba två timmar idag blir det bara "en halv" frukost. Jag ska göra smoothie och ta med mig oxå. Så nu hade jag inte behövt stiga upp så tidigt egentligen. Men det är skönt att ha en liten stund för sig själv innan resten av huset vaknar.

Igårkväll sov ett av barnen oroligt, grät var 5e minut... Till slut tog jag mitt täcke och gick och la mig jämte i sängen. Halv 1 kunde jag gå tillbaka och sova i min egen igen. Jag känner på mig att det snart kommer bli sjukstuga här....

Max är ju för rolig, han vaknade till för nån timme sen så sa han "mamma, dom små hundvalparna sjunger Bjälle kling klang" och så sjöng han så. Mmmmm och du ska sova nu, fick han som svar. Ja och imorn ska vi klä granen, fick jag till svar.

Nu är det snart dags att väcka de små liven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥