fredag 14 januari 2011

HELT FÖRVIRRAD

Asså jag fattar ingenting.... NU är det verkligen massa konstigheter som gnager i huvudet. Vem ljuger och vem talar sanning.... Det har verkligen hänt en massa konstigheter denna veckan. Jag fick veta nåt i veckan, ringde chefen idag och hon blev helt chockad... Alla pratar om att ställa upp, men gäller inte det alla då!? Jag stressar ju ihjäl mig på det här att man inte kan lita på folk. Ska man ha ett jobb så ska man fan i mig sköta det med!!
Jaja, jag ska ställa upp och "jobba hemma" ikväll iaf. Jag har jobbat idag och vi har varit iväg nästan hela dagen, ikväll kommer han hit.

Nu ska jag äta upp resterna från kycklingen och cashewnötterna. Sen blir det lite smoothie. Vi ska ut och gå en runda om en stund. Rensa tankarna innan barnen hämtas och jobbet börjar.

Jag fick lite rea på HM idag och beställde en ny baddräkt till Thea. Hoppas den kommer innan simningen börjar, men annars passar nog hennes bikini ett litet tag till.

Jag ska gå och hämta min klocka kom jag precis på. Den är hos urmakaren för jag har tappat sprinten. Det skulle jag ju gjort så fort jag slutat men det glömde jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥