måndag 17 januari 2011

INREDNING....

Nu har vi kollat på 3an när Pernilla Wahlgren har inrett ett hotellrum. Hmm, nja, inte riktigt min stil. Blått överallt, ungefär. Men jag skulle mkt väl kunna ha en heltäckningsmatta i sovrummet!! Det hade ju varit riktigt skönt på vintern.

Matkassarna kommer lite sent de måndagar vi får dom. Normalt sett brukar vi ju vara lediga på tisdagarna så det gör inget. Men ikväll blev det lite sen mat och barnen kom inte i säng förrens efter 20. Så jag antar att de kommer vara huuur trötta som helst imornkväll för vi ska åka och bada efter jobb och dagis. Sen är vi lediga på onsdag :-) är det mysmorgon!! Det kan vi behöva. Bara jag och barnen.

Jag kollade febern på Max innan han la sig och än så länge är det lugnt!! Jag tror han klarar sig. Nu ska jag locka in Sambo i sängen för han springer runt och "pratar", jag tror han är väldigt kelen. Sen blir det sööömn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥