onsdag 26 januari 2011

JAG KAN!!

Jag kan!! Eller, iaf så blev utrymmet mera så nu uppdaterar jag iphonen :-)

Idag har jag pratat med chefen och hon kan se vad hon kan göra för mig. Jag är av med "team-ledarrollen" iallafall. Så nu slipper jag det. Jag ska ringa arbetsförmedlingen med bara. Men hon är inte på plats förrens imorn.

Jag har kollat lite efter kläningar på nätet, hittade 3 st som jag beställde. Men de brukar ju aldrig sitta som jag vill så de åker tillbaka lika fort. Men det är skönt att prova hemma i lugn och ro!! Jag hoppas att någon ska passa iallafall!!

Jag har ringt förskolan nu och gjort upp tider för nästa vecka. Så nu är det med fixat. Jag kommer inte ihåg om det är med jag ska ringa eller fixa... Jag tänkte mejla chefen med men jag hittar ju inte hennes adress.... Men den är lätt att fixa så det ordnar sig.

Jag ska leta fram badkläderna för om en timme ska jag ner till simhallen. Prata av mig lite med P, det kan va skönt.

Joppe är inte hemma förrens sent idag, så efter simningen ska jag göra lite lax. Han gillar ju inte fisk så jag får passa på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥