torsdag 10 februari 2011

EFFEKTIV

Det blev Grekisk sallad till lunch. Å så gott det va!! Efter det körde jag och handlade, hem och nu har jag sökt 3 jobb ;-) Det gäller att vara igång medans ångan är uppe. Jag ska ringa till ett jobb med men jag håller på att samla mod... Fast va spelar det för roll för han ser ju mig ändå inte!? Men jag ska bara komma dit att göra det!!

Jag ska snart upp på löpbandet igen och ta en rejäl tur!! Nu ska det löpas. Jag laddar mentalt ;-) Ikväll ska det bara slappas och kanske ta ett bubbelbad. Men jag fattar inte, ju mer jag rör mig eller gör nåt, desto mer godissugen blir jag. Så är det alltid!! Är det nån som har nåt bra tips att få bort godissuget på? Jag har sötmandel och knapra på, det är gott. Men suget efter de sura napparna... åååå.

2 kommentarer:

  1. Du får berätta vilka jobb du sökt, så vi inte söker samma ;)

    SvaraRadera
  2. Vad spelar det för roll om vi söker samma :-) Vad söker du inom för område?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥