fredag 25 februari 2011

NE, NU FÅR JAG GE MIG!!

Nu får det va bra för idag!! Med träning alltså... Jag frös så jag tänkte att jag kunde ju ta en stund till på bandet. Men denna stunden varade i 40 minuter.... Å förra stunden va på 60 minuter.... Men jag fattar inte varför jag fryser jämt. Vi har 24-25 grader inomhus alltid och ändå fryser jag. Så det är ju tur jag har bandet att värma mig på när stunderna faller in. Jag tycker inte om att gå med flera lager kläder inomhus så jag vill ha värme. Tur vi inte betalar elen själva....

Jag ska ta en sista dusch snart. Ikväll ska vi till Sorello, jag och ett par tjejer. Så jag får väl kleta på lite mascara, det har varit skönt att slippa det resten av dagen, men så har jag sluppit visa mig för nån med ;-) H ville jag skulle möta de i byn innan och tyckte jag skulle vända hem igen och hämta "ansiktet" som hon sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥