söndag 27 februari 2011

SLAPPA SLAPPA SLAPPA

Vilken riktig slappehelg detta har varit!! Jag gick 30 minuter på bandet idag och det är den största ansträngningen denna helgen. Jag har börjat läsa i Sockerboken och jag kommer fastna i den. Jag har läst så mkt i det att här är inget godis till Solsidan iallafall. Mitt socker för veckan, fick jag i mig igår... Fast jag äter skorpor med varm choklad och det är väl inte bättre det?

Mamma va här och lämnade hennes hemmagjorda pizzasallad. Den är så underbart god!! Resten ska jag njuta av imorn.

När jag låg i badet såg jag en skugga utanför fönstret. Det va en leverans med paket till Max. Han kommer bli glatt överraskad imorn när de kommer :-)

Imorn börjar barnveckan med allt vad det innebär. Det ska bli så himla skönt att få hem dom igen. Jag saknar mina busungar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥