onsdag 16 februari 2011

SMÅTT SENIL

Nu har det varit "del 2" i föräldrautbildningen. Asså jag får så mycket tankeställare och funderingar så det är inte klokt!! Vi diskuterade lite i pyttegrupper. Å när jag kom hem frågade Joppe va vi pratat om... Eeeehh, vänta lite, jag måste fundera, sa jag... Men jag kom inte på det!! Jag skickade ett sms till en vän som oxå går där; Va fan pratade vi om ikväll? Va va det för rubrik? Asså mitt minne är ju som en liten guldfisk... Men det va Emotionell Coaching vi pratade om ikväll. Nu vet jag det, men får jag frågan igen när jag sitter och tittar på Efterlyst så blir svaret igen.... Ööööhh vänta lite, får jag ringa en vän!? Jag skulle verkligen vilja köpa minne på burk!! Det ska jag fråga doktorn på fredag, om han kan skriva ut. Då säger han väl bara Du - tagga ner lite, så ska du se att det kommer tillbaka!!

Jaja, nu är jag hemma och ha tryckt i mig varm choklad, knäckebröd och skorpor. Pyjamasbyxorna är på (så fort jag kom hem) och soffan är redo ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥