onsdag 30 mars 2011

ÅÅÅ MORBROR S, HAHA

Jag och Thea åkte iväg och handlade. Vi skulle bara ha ett par saker... Mmm, kom hem med rätt mkt mer än vi skulle. Glass, badskum bla och så köpte vi ju det vi skulle. I helgen är det 2 barnkalas och 4 barn har slagit ihop ett och tvillingar på det andra. Så det blir lite presenter som ska köpas. Jag kommer ju va ruinerad till nästa gång det kommer pengar... Jag har ju köpt en hel del kläder och skor till barnen. Men nu klarar de sig ett tag iallafall!!

Max har tjatat om Morbror S sen han vaknade imorse. Så när vi bestämde att vi skulle åka ut och hälsa på så började Max skutta upp och ner Ja vi ska till S, ja vi ska till S. Nästan som julafton för honom ;-) Han fick åka en sväng på motorcyklen och vi spelade Kineckt eller hur det stavas.
Det blev lite i senaste laget som vi kom hem och middag på det. Idag va det kycklingröra, tomater, sallad och dipp med pitabröd. Det gillades av alla!!

Vi ska ju upp hyfsat tidigt imorn för vi ska va i Ljungby kl 10. Å innan dess ska Thea lämnas hos svägerskan.


Idag kom mina schampo som jag köpt. Det är ju en hel djungel och veta vilken sort jag välja...

Nu är det Efterlyst som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥