onsdag 23 mars 2011

KOST OCH BOK

Vilken trevlig sista gång det blev, på Ömsesidig Respekt. Vi pratade om kost och fick tunnbrödsrullar med tonfisk och massa grönsaksstavar. + dipp. Jättemysigt. Det har varit väldigt mysigt och givande att gå dit. Jag säger fortfarande att alla som har med barn att göra, föräldrar och bonusföräldrar, borde gå!! Det fick mig att tänka i nya banor. Å glöm aldrig att säga förlåt om du gjort fel!!

Nu är det Efterlyst men jag hänger inte med, har fullt upp med telefonen.
Åh, idag när jag och B va på maxi så hittade jag min bok!! Jag läser en serie med tre böcker i och den 3e har inte kommit ut än, i pocket, enligt Adlibris. Men... jag såg den på maxi!! Det fanns bara en och dessutom på lite rea. Fattar noll!! Hur kan den finnas på maxi när den inte är utgiven? B tyckte jag skulle gömma den, för jag sa att jag ska dit imorn och köpa den!! Men jag vågade inte gömma den. Står den kvar så gör den. Hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥