lördag 12 mars 2011

SNÖIGT VÄRRE

Aha nu visar den 186km kvar och vill att vi är framme 22.02. Är gps'en galen?? Så lång tid kan det ju inte ta!! Ne, 21.00 tycker jag att vi är framme och inte en minut senare. Vi får väl se vem som har rätt ;-)
Jag vill inte sitta här o uggla mer än nödvändigt. Det är ju skittråkigt att åka så här långt!!
Barnen är riktigt duktiga måste jag ju säga. Thea har varit vaken hela vägen, Max sov ett par timmar och jag kanske 40 minuter.

Nu i veckan ska vi boka semesterbiljetter :-) Det känns ju liite avlägset med sommarbiljetter just nu måste jag ju säga. Utanför fönstret är det 1-metersvallar med snö... Men det är ju nåt att se fram emot när vi sitter uppe i toppstugan och huttrar.

Fan, jag kom precis på att jag glömde min Plaza, jag kommer drömma mig bort med lite inredning om kvällarna. När vi kommer hem är det besiktning på huset och jag ska visa min lägenhet.
Stopp stopp stoooopp!!! Lev här och nu!! Nu är det skidor i en vecka och så ska det förbli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥