måndag 28 mars 2011

TRÖTTA BARN, TRÖTT MAMMA

Barnen va trötta och somnade snabbt. Jag läste två sagor och Max slocknade nog efter första sidan...
Vi va ute och lekte med granntjejen, de gick på styltor, cyklade och gungade. Skönt att det är ljust lite längre :-)
Jag ska alldeles strax i säng, imorn ska vi upp innan 7. Så lite sömn skadar inte.
Imorn kommer Joppe hem igen :-) Vi tänkte skicka en liten videohälsning till honom men vi får de om vi hinner det imorn, eller rättare sagt om jag kommer ihåg det imorn...
Ne, det bara snurrar runt i skallen så jag måste nog i säng. Glömde ta mitt blodtryckspiller imorse med så jag har haft lite skallavärk, men nu är det väl ingen mening att ta det. Jag kan lika gärna vänta tills imornbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥