tisdag 26 april 2011

JAG GICK PÅ DET.....

Nu har jag gått på det igen... Min bror säger att jag är hopplös att tro på allt. Men nu har jag köpt det här:

Så här fungerar det:

Baby Foot träs på fötterna under 2 timmar och börjar verka direkt. Efter ungefär en vecka börjar fötterna att "fjälla" och den döda huden peelas bort av den friktion som inträffar när vi rör oss varje dag. Efter 14 dagar är dina fötter mjuka och lena.


Den viktigaste ingrediensen i Baby Foot är fruktsyra, vilken är väldigt mild jämfört med andra syror. Fruktsyran tränger in i lagret av döda hudceller och verkar på desmosomes mellan hudlagren, vilket gör den lättare att peela bort. Baby Foot innehåller 17 typer av naturliga extrakt med hög fuktgivande effekt.
Kitet räcker till en behandling, vilket är allt som behövs för att göra dina fötter
mjuka och fina.

Det blir nog bra det här. Ååå va mina fötter ska bli fina ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥