tisdag 26 april 2011

JOGGING - CHECK

Vi skulle bort och titta till Dipsy så då tog Thea cyklen och jag passade på att få mig en joggingrunda. Det va riktigt skönt så vi tog en liten omväg :-) Myyycket bättre att Thea är med för då blir det mer och jämnare jogging. Så det ska vi fortsätta med!! Nu ska hon få motionera haha.
Det blev lite senare i säng för det skulle handlas och barnen ville ha macka. Men vad gjorde det? Imorn är vi ju hemma hela dagen. Då ska vi spela Diamanten och cykla en sväng. Det är Theas önskemål. Så får vi se imorn vad Max önskar att göra :-) Han ville leka med Pauline sa han men hon går ju i skolan. Men hon kan ju alltid komma efteråt ;-)
Nu är det Såld på hus men jag längtar efter sängen!! Lite nyheter sen är jag redo att krypa ner. Boken är ju slut så jag somnar på studs och det är skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥