lördag 23 april 2011

TACK FÖR IKVÄLL

Vad mätt jag är, vilken uppblåst mage jag har, vad glad jag är, vilken träningsvärk i magen jag kommer ha imorgon och vad gott jag (förhoppningsvis) kommer att sova inatt :-) Vi va hos H och M ikväll och blev bjudna på mat och dricka. Vi va 8st men blev 7. Det bjöds på en jättegod, verkligen jättegod välkomstdrink. Sen va det grillad lax, fläskfilé och revben. Potatis och morötter i ugn och sallad, oliver och goda såser. Ååå det va så gott!! Å så trevligt sällskap!! Det va bara M och A som saknades för de va ute i stugan. Men det gänget va ju för hääärligt!! Jag har inte skrattat så mycket på evigheter. Tack pajas för mkt underhållning haha. Men det kändes i magen av allt skratt. Men jag kände att tröttheten slog till och jag verkligen längtade efter täcket.


Vi drack Galliano och i min va det extra kaffe och grädde så den va god ;-) Jag har ju lite svårt för spritsmak och allt annat med för mkt alkoholsmak i...
Men nu vill ögonen vila lite, en halv sida i boken sen sover jag.
Det blir en lång dag imorn igen. Då är vi oxå bortbjudna. Ett par härliga vänner till :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥