onsdag 25 maj 2011

MAMMA-BARN-DAGAR

Imorn skulle Thea till tandläkaren egentligen men de ringde och ändrade för tandläkaren va sjuk. Rätt skönt för det hade blivit lite stressigt. Imorgon ska vi ha en mamma-Thea-dag och fixa grejer till hennes kalas. Om två veckor ska vi ha en mamma-Max-dag. Så blir det rättvist :-) Jag är så trög, jag har inte tänkt på det innan för jag kunde ju gjort så varje vecka de är hos mig, men men, bra att vara efterklok. Vi har ju snart semester, de slutar på dagis, mina veckor, om två veckor eller vad det är. Då ska vi göra nån dagsutflykt. Kanske nån djurpark eller nåt. Vi får se. Hoppas det blir varmare väder snart!! Allt blir så mycket roligare då.
Nu har jag ju ont i mina ben igen, smalben, så jag har fått lite massage. Imorn blir det vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥