tisdag 31 maj 2011

NJUTER AV LUGNET

Vaknade med ett ryck när klockan ringde. Jag ville ju sova mer för jag va mitt i en spännande dröm.
Nu sitter jag ute och njuter av lugnet, äter frukost och funderar lite. Om en liten stund måste jag sitta på cyklen. Jag ska till sjukgymnasten. Sen i eftermiddag går det i ett, det ska ner och skrivas anställningspapper, till doktorn och födelsedagskalas. Men jag har en liten stund på mig att fixa middag och njuta i solen. Jag blev erbjuden lunch på Thai och sen leta present, men känner att jag inte hinner. Min propeller som sitter i halsgropen spinner för fullt så att jag ska kunna hålla huvudet över vattenytan. Jag måste säga nej mera och prioritera. Mest prioritera!! Nu är det snart långhelg och vi har faktiskt bara två grillkvällar inplanerade. För ett par månader sedan hade jag haft hela helgen bokad med allt möjligt, in i minsta minut... Det gäller ju att va effektiv, eller? ;-)
Nepp, nu måste jag bli klar, första anhalten väntar att bockas av från listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥