torsdag 26 maj 2011

SKVALLER O SÖMN

Nu har jag pratat en stund med min vän A. Hon ringer ju alltid mitt i Du är vad Du äter eller nåt annat bra progam men idag blev hon faktiskt bortklickad. Meeen jag ringde ju upp henne sen igen ;-) Hon ville ju höra lite skvaller.....å det fick hon :-) Nu ligger jag och kollar på Grannfejden. Fan va jobbigt det måste va. Här i vårt lugna, trygga (!?) område händer det inte mycket, fick vi höra på årsmötet i april. Tji fick vi.

Enligt min väderprognos ska det regna en hel del imorn. Kul? Not!! Men jag har gjort upp en morgonplan och sen får vi se. Max ska packa en väska imorn och sen kommer han tjata ihjäl mig, typ. Så mycket vet jag. Å vi ska göra en prinsesstårta imorn med tre rosa rosetter. Den kommer bli sååå fin :-)
Men nu då? Sängen ropar lite försynt på mig. Å jag håller alla mina två tummar på att Sambo behåller sin trend även inatt. I två nätter har jag fått sova hela natten, utan att bli väckt en gång. Annars sover ju Sambo mig och snor all täcke + plats. Men sen har han ju en tendens att följa Diesel. Överallt där hon ligger måste ju vara skönast, det dröjer inte länge innan han knuffar bort henne för att fläska ner sig själv. Det slår aldrig fel. Just nu sover hon alltid vid husses fotände. Då ska han med ligga där, fast husse!! Så - tadaaa = jag får sova :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥