onsdag 18 maj 2011

VINST O PERFEKTA SKOR :-)

Jag måste säga att det är grymt irriterande att det är massa strul på bloggen idag. Antar att ni inte kunnat läsa de tidiga inläggen förrens långt senare... Å jag kommer inte in och kunna göra någonting, förutom blogga från iphonen, men vad hjälper det?

Idag har jag iallafall sett att jag vunnit ett paket från KORRES, vilket innebär;

Ett Jasmine showergel, ett jasmine body butter, ett Jasmine body mist. Det ska bli spännande och se framförallt lukta på!! Jag älskar jasminedoft.


Vi har varit ute på en liten promenad och skorna gick alldeles perfekt att gå i. Hmmm, vi kanske ska ner till byn imorn när vi ska fika. Ingen dum idé, det tål att tänkas på :-)


Här har vi lekt Marie och Wilgot. Jag har varit mormor. Max va Maries klasskompis. Kul att dom har fantasi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥