tisdag 14 juni 2011

BLYFOT

Pust, jag är hemma efter en heldag i stan. Det började ju med att vi va tre st som skulle lära oss eco-driving. Vi skulle ju köra som vi brukar och så skulle vi köra två varv och stanna vid varje påhittad postlåda. Jag hann inte komma långt på första rundan innan jag fick namnet blyfot... De som satt bak sa att jag sabbade deras statistik som de just pratade om, att killar har tyngre högerfot. Men hur lätt är det att hålla 50 ute i skogen då? Där va både asfalt och grusväg. Men iaf så löste det sig och jag hade lite bättre förbrukning på andra rundan när vi skulle köra på hans sätt.

Sen mötte jag upp svägerskan och Lillskrutten på Samarkand. Nästan direkt stötte vi på min pappa och hans sambo. Liiite otippat och stöta på honom på H&M haha. Jag hittade faktiskt ett par saker denna gången, kan visa nåt sen. Va inne på Bolaget med och där hittade jag desto mer... Jag plockade på mig lite allt möjligt så nu ska jag testa det nån dag. Vi gick in på maxi och jag tänkte kolla lite i godan ro, men ne, då ringer ännu ett jobb. Det är 4e jobbet som ringer nu. Jag har ju ett men detta vill jag med ha för detta var dagtid. Jag ska ringa en och höra när han ska ha semester så jag vet när jag ska jobba natt för honom. Å jag funderar ändå starkt på att ha båda två. Jag kan ju jobba både natt och dag ett tag. Men jag vet inte om jag orkar, jag är ju ganska trött av mig och jag är ju inte den som kan somna kl 20. Jo, i soffan kan jag ju det men undra om jag kan det på beställning... Men jag ska packa upp mina påsar sen ska jag ringa honom på en gång. För han som ringde idag, ska jag träffa imorn.

Å så har jag fått rolig post idag!! Måste visa det sen med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥