måndag 13 juni 2011

BRÖLLOP

Ååå jag fick ett mail om min "kusin" som är på "farfar"s sida. De ska ju gifta sig i augusti och hon skrev att jag väldigt gärna får följa med farmor dit, om jag vill. Jag skulle så gärna vilja se henne, hon kommer va världens finaste lilla brud!! Men jag kollade i almanackan och då är vi ju på Gotland... Så tyvärr gick det inte. Men jag skulle gärna följa med farmor dit i sommar och titta på deras nya hus.

Det va full rulle här i förmiddags. Efter G åkt hem med sina barn packade jag in de resterande i bilen och skjussade hem Theas kompis. Hon stannade kvar där ute och leker så de skjussar tillbaka henne om en stund. Åå, de håller på och bygger pool på tomten, Max tycker vi ska åka dit och bada sen. Jag håller nog med, men vi kan vänta tills den är klar ;-)
Jag och Max ska fixa sen lunch, idag blir det lax. Sen ska vi ut och motionera en runda.
Barnen ute i Råshult i lördags.
Max är en riktigt djurmänniska så han hittade en kelen hund, med en förvirrad husse. Men det gick bra ändå!!
Brunnen va väldigt spännande att kolla ner i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥