söndag 19 juni 2011

FEL BARN?

Idag va vi ju och fikade borta i Paradiset med Joppes syster med familj + kusiner och en moster. Vi bestämde en dag framöver med kusinerna, de har bondgård så vi ska hälsa på. Max kommer bli eld och lågor över alla maskiner och djur. Men det ska vi inte göra denna veckan som kommer, då är det ju midsommar :-) Redan... Det känns nästan som om sommaren snart är över även om den knappt har börjat. Jag hoppas på bättre väder snart!!

Imornbitti ska jag ställa klockan för jag ska hinna promenera innan jag hämtar barnen, jag ska hämta de redan 8.30 jihooo!! Vi har hela dagen på oss att kramas, jag har saknat de jättemycket denna veckan!!

Huu, jag såg på nyheterna att Ikea lämnat ut fel barn till fel föräldrar... Hur gick det till? Sa inte de ifrån som fick med sig barnet? Sa inte barnet nånting? Men fy vad hemskt att komma och hämta sitt barn och så är det redan utlämnat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥