torsdag 16 juni 2011

GÖTT ATT VARA HEMMA...

...i tid!! Vi åkte kvart i 7 och hemma kvart i 4. Det va gott om parkeringar när vi kom, desto färre när vi åkte hem. Vi gick in halv 10 och det va det knappt något folk men sen fylldes det på. Men det va inga köer eller trångt.
Jag fick ihop två påsar. Katterna va väääldigt nyfikna!! Jag va ju ute efter mkt strumpor och underkläder till Max + jeans. Han vill ju helst gå i mjukisbyxor men måste ändå ha några jeans tycker jag. Thea fick inte såå mkt kläder så jag köpte en present till henne istället.
Hon är ju galen i sina små dockor, sitter och leker med dom i flera timmar. Så nu kom en ny till samlingen. Med bebis och vagga och massa smått till.
Så klart hittade jag lite smått och gott till mig själv med ;-) + att jag köpte varsin sommarpresent till barnen med, jag vet att Max va och ryckte i det när vi va på maxi så nu slog jag till. Men det är en överraskning som plockas fram på måndag!!
Nu ska jag packa upp och fixa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥