tisdag 14 juni 2011

HELIKOPTER O BLÅDÅRE




Den här cidern testades ikväll, supergod!!

Jag har min helikopter i halsen och håller på och funderar så jag blir gråhårig!! Jag vet inte om jag ska tacka ja till båda jobben eller inte... Joppe säger att jag måste bestämma mig innan jag lägger mig, annars kommer jag inte kunna somna. Det stämmer nog. Klarar jag max 4-5 timmars sömn per natt i en månad? Det är det som det hänger på och jag tror inte jag gör det. Jag är jävligt känslig med min sömn...

Haha en rolig grej innan när vi körde eco-driving va han som skulle lära oss. Shit va rädd jag va ett tag, snäva kurvor, korsningar, grusvägar och en bro. Jag hatar att åka över broar, speciellt med vatten under. Jag blundade, höll för ögonen och började nästan hyperventilera... Den va kanske 30 meter lång och skrangliga träplankor typ och så va det ett gupp i slutet. Hon som satt jämte mig där bak frågade om han kunde hjärt-och lungräddning för det kunde nog behövas snart, sa hon till honom. Jag va skiträdd ett tag för där brukar ju inte komma nån, men det gjorde det när bilen va halvvägs ut i korsningen med bilar från bägge håll... Å bilen pep jävlar i det för det gjorde den när det gasades för hårt och för mycket. Jag kommer ju inte glömma denna upplevelsen men jag sa till honom att hade de vetat på kontoret hur han kör, då hade nog inte han fått undervisa längre haha. Men han va väldigt rolig iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥