måndag 13 juni 2011

JAG VILL NOG ME TILL BLÅKULLA :-)

Nu har vi varit ute och cyklat 1,5 mil. Stannade till borta hos ett par kompisar och kollade till deras nya badrum, superfint!!

Annars har vi mest varit ute och lekt i eftermiddags. När Thea kom hem från dagiskompisen hade de hittat Tom och Jerrypåsar i bilen så helst plötsligt blev det massa godis, även om det inte va lördag längre. Max fick en han med. Grannen va ute och klippte häcken så barnen hjälpte honom köra väck skräpet. Vi lekte med styltorna som helst plötsligt blev häxkvastar. Å jag fick veta att i Blåkulla finns det bara massa godis :-) Tro sjutton alla vill dit!!

Nu blir det snart sänggång tro jag allt. Imorn ska klockan ställas och ett träningspass står på schemat innan sjukgymnasten och sen till kontoret i Växjö. Det ska bli spännande... Jag kan tänka mig att bilen kommer pipa hela tiden sen för jag har fullt sjå att hålla koncentrationen med att ha ratten på fel sida i bilen.... Tur bilen är automat iallafall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥