lördag 18 juni 2011

SAKNAD

Usch, jag saknar mina barn!! Men nu är det bara imorn och på måndag ska jag hämta de på dagis. Det blir värre sen när de ska va borta T R E veckor!! Fy fan.

Jag la mig innan och somnade 1,5 timme. Det behövdes. Jag åt en omelett typ vid 3 och en stund efter blev jag hungrig igen och när jag inte äter typ direkt så mår jag illa och blir alldeles matt. alltid likadant. Blir nästan så matt så jag inte ens kan laga mat... Det blev grillade hamburgare sen, riktigt goda!! Nu ska vi se Full fräs med Stefan och Krister. Lite godis och kli på fötterna :-)



3 kommentarer:

  1. Sov borta en natt i veckan för jag jobbade och saknade min dotter då så jag förstår dig!

    SvaraRadera
  2. Att vara borta från barnen är aldrig roligt! Det skönt att ha lite barnvakt då och då, men när kvällen kommer och det är dags att lägga sig vill man ha dem hemma i sina sängar! Pussa och kram dem godnatt!

    Ha det gott Lotte!

    Cheers

    SvaraRadera
  3. Att vara ifrån barnen är aldrig roligt! Att ha barnvakt lite då och då är aldrig fel, men när kvällen kommer vill man ha dem hemma i sina egna sängar! Så man kan pussa och kramar dem godnatt!
    Ha det gott Lotte!
    Cheers

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥