söndag 24 juli 2011

TREVLIG KVÄLL MED TREVLIGT SÄLLSKAP

Det va faktiskt kul med lite bilbingo i eftermiddags/kväll, eller ja, lite va det ju inte för det va ju huuur mkt spel som helst.... Å vann gjorde vi inte heller, men jag gör gärna om det nångång!! Det va ju massvis med folk och vissa mer seriösa än andra, duka upp med campingbord och stolar och grejer. Nja inget för mig. Det syntes ju vilka som va veteraner bland bilbingoare ;-) Å nötter till trafikregler när vi skulle ut, det finns något som heter kuggregel. Men om jag stirrar riktigt blint framåt så kanske ingen ser mig och jag ser ingen - då är det ju bara jag och då kör jag!! Å om då alla gör likadant, då bli de inge bra... Jaja, hem kom vi. Lastade av H och M som skulle byta om innan de kom till oss. P skulle hem till sitt (tack för den braiga idéen till bingot!!) och så förberedde vi maten. Det skulle grillas, men vilket jääääävla regnoväder det kom!! Jag fick hämta H och M för de kunde omöjligt cykla. Sen kom ytterligare ett par så vi va 6 st som satt ute på altanen och åt och lyssnade på regnet. Jag konstaterade att jag ätit konstant i 3 timmar.... Först massa mat och sen chips, dipp, chips, dipp, ostbågar, chips osv... Nu borde jag klara mig till frukost imornbitti.
Men nu har jag gäspat ett tag och tröttheten sätter in. Nu ska jag läsa lite och bara njuta av värmen i täcket och sen somna gott :-) Drömma bra och vakna upp med ett leende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥