måndag 18 juli 2011

VAD TRÖTT JAG BLIR...

...Eller inte? Men jag är trött på att inte kunna sova!! Sov en timme mellan 23-24 sen låg jag bara och vände och vred, lyssnade på regnet utanför. (Vilket inte är lite). Nu tröttnade jag, gick upp och gjorde gröt och kaffe. För annars hade jag ju blivit hungrig och trött lagom tills jag inte skulle det...

Fyllde precis i almanackan att jag ska på tjejdag nästa vecka. Å då ser jag att det är den 18 juli... Shit, snart augusti!!! För fasen ge oss lite soldagar nu så vi hinner känna sommaren innan hösten kommer!!

Nehe, nu ska jag.... Ja, va ska jag göra? Stoppa i linserna och vänta på att klockan ska gå 45 minuter så jag kan åka och jobba :-)

Ett meddelande till svägerskan;
Om du skickar sms imornbitti och inte få svar, kom hit efter halv 11 och plinga på dörren, då vaknar jag ju iaf.


Jag vågar inte skicka sms till henne nu och riskera att hela familjen vaknar... Men imorn ska vi till Ikea :-) Det va ett tag sen jag va där nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥