fredag 26 augusti 2011

GO MIDDAG

Härligt med sovmorgon :-) Men jag får väl erkänna att jag vaknade först halv 10 och då kollade jag igenom telefonen på mejl mm sen somnade jag om igen :-) Det finns ju inte en chans att jag skulle kunna sova alla 5 timmarna i streck... :-(

Aha, fredag igen!! Härlig känsla. Idag börjar ju Älmhultsdagarna med, får se om vi går ner och kollar en sväng. Det är väl typ enda gången här är folk ute? Ja, julskyltningen med, då är några fler ute än vanligt.

Inatt fick jag hjärtat i halsen igen, det går inte smyga i trappupgångarna när dörrarna verkligen slår igen. Tantan tittade ut och jag va snabb att strecka ut tidningen och nästan viskade varsågod och sprang vidare. Jag vet inte om hon hörde men jag ville inte väcka resten av huset.

Jag får väl göra mig klar för om en timme slutar A och då ska vi ner till Friskis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥