lördag 20 augusti 2011

INTE SVÅRÖVERTALAD :-)

God dag!! Jag har precis varit ute och sprungit. Det gick riktigt bra idag :-) Ca 1 mil blev det med. Innan vi åt frukost frågade jag Joppe om han ville ut idag eller vi skulle vänta tills imorn, vi sa båda två att det va bättre imorn för jag kände att jag behövde vila en dag till. Men det behövde jag visst inte alls ;-) Typ 10 minuter senare kom ett sms Jag ska ut en runda nu. Sugen.... Jag kan ju säga att det behövdes ingen övertalning!! Klart jag skulle med. Nu är Thea där nere och leker. Jag ska hoppa i duschen sen cykla och köpa jordgubbssylt för vi ska bjuda familjen R på våfflor.

Jag hade ju tänkt att jag skulle sovit riktigt mkt imorse, det är ju lördag och då går rundan fortare på natten. Tji fick jag när vi satt där nere och väntade 1,5 timme på att tidningarna skulle komma... Å jag höll på att få hjärtinfarkt inatt med, det va två killar ute o så började dom ropa från balkongen. Fan, folk behöver ju inte va ute kl 4 och är dom det behöver dom inte prata med mig!! Jag gå ju i min egna lilla värld.
Nehe, dags för dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥