måndag 22 augusti 2011

LIK!!

Jag är ett lik!! Innan jag började jobba sov jag 1 timme, efteråt 45 min sen skjussa bort barnen till skola och dagis. Herregud så kul Thea kommer ha det!! Sen nu har jag sovit 3 timmar till. Det är helt sönderhackat och jag mår illa av trötthet men kan inte sova... Gissa en som kommer somna i soffan kl 20 ikväll? Jag hoppas verkligen att jag gör det med och jag ska ligga kvar.

Thea har varit vaken sen halv 4 imorse och undrat när vi ska stiga upp och gå till skolan. Jag blev liiite förvånad när jag kom hem vid 5 och hon va helt klarvaken. Det va inga problem att få på de kläder och bege oss :-) De hon kände som va på fritids kom och kramade om henne och tillslut sa fröken ne minsann, nu är det min tur att krama Thea, så hon blev verkligen bra mött på sin första dag, det kändes jätteskönt!! Max va första barnet på dagis och han fick veta att det va maaassa nytt på avdelningen så det kollade han upp direkt.

Jag får väl stiga upp och käka lite så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥