onsdag 24 augusti 2011

JAG ÄR EN MEEEEEES!!

Så, nu är jag klar med mina måsten för idag!! Jag ska ta mitt illamående och gå och lägga mig under täcket och lösa korsord.

Alltså jag är den mesigaste människan som går i ett par skor, när det gäller sjukhus/vårdcentraler/doktorer/sköterskor och allt som har med det att göra. Kan inte hjälpa det men jag börjar till 99% gråta så fort jag ser en doktor.... Jag sa till den stackars distriktssköterskan att jag va rädd för henne. Men hur farlig va hon? Hon tog ett blodtryck... Som dessutom va bra. Jag kunde fått en tid till en doktor i eftermiddag om jag hade velat, men jag sa till henne vad kan han göra som du inte kan? Så jag tackade för mig!! Han hade bara tagit ett par rör blod ändå... Nepp, jag kurerar mig under täcket med korsordet och kanske liiiite lite lösgodis. Det låter som en bra idé tycker jag!! Jag åt ju ändå min räksallad innan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥