fredag 19 augusti 2011

VEM BEHÖVER ÅKA TILL DJURPARK NÄR

Man kan köra runt i Klöxhult nattetid? Där är så mycket djur så ingen kan tro där är bostadsområden. Inatt såg jag min första livs levande grävling. Inte så kul för jag gillar inte dom. Jag såg en söt liten rävunge leka på cykelvägen och varje natt ser jag ca 50-70 harar, det finns huuuur många som helst!! Jag vet att där finns rådjur och älgar med men de är jag glad att jag sluppit se. Annars finns där vanliga djur som katter och hundar med.

Nu är det frukost här, sen blir det nog en runda till skogen.

1 kommentar:

  1. Ha ha! Jo nog finns det djur i de småländska skogarna! Vi bor på lite "landet", så här är vi inte "ensamma", förutom alla "rumpnissar" som har intagit vår skog nu!
    Jag skrev svar på din fråga i min blogg! ;-)
    Trevlig helg Lotte!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥