fredag 23 september 2011

ALLA BORDE HA EN VÄN SOM JAG HAR!!

Jag har sagt det förr och säger det igen ; Min vän Madde är underbar!! Hon är en vän i vått och torrt. Å idag blev jag ju minst sagt, lite smått förvånad när jag hämtade posten. Där låg ett litet paket. Visst jag har köpt ett par jeans som jag väntar på, men det fanns inte plats ett par jeans i detta paketet iallafall...
En sån söt ask och i den ska det ligga en önskepärla.
Jag öppnade asken och då ligger det ett ostron i en burk och ett halsband till höger.
I detta ostron ligger en pärla. Det fanns en liten "spade" med som jag skulle få upp ostronet med. Sen va det bara att öppna halsbandet och stoppa in pärlan. Nu är halsbandet runt halsen är där ska det förbli :-)
Inte världens lättaste att ta kort.
Pärlan är aprikosfärgad.
Tack Madde!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥