fredag 23 september 2011

BESÖK OCH NY LOKAL

På förmiddagen fick jag besök av en tjej som jag lärde känna i KBT-gruppen. Väldans trevlig och rolig tjej :-) Hon och dottern va inom en sväng men jag va tvungen att cykla till spinningen sen. När jag kom hem såg jag att jag fått sms om att de kommer i eftermiddag igen. Så nu har jag sprungit en liiiten runda på löpbandet, hunnit duscha och äta och de kommer vilken minut som helst. Jag ska se om de inte är liiite sugna på kladdkaka ;-) Det hade varit gott.

När spinningen va slut kom nån lite högre uppsatt in och han berättade att det nu är klart att det blir en ny hall nere vid det nya Haganäsområdet. Ritningarna va uppe på väggen. Kul. Men lite längre att ta sig dit, men desto mer motion ;-)

2 kommentarer:

  1. kbt-gruppen?

    Oj då vet de verkligen det redan? Låter skumt.

    SvaraRadera
  2. KBT är terapigruppen jag gick på i våras. "Vi som stressar för mkt" haha.

    Ja lokalen är klar till våren :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥