måndag 19 september 2011

CIRKUS, MOTION O TV

Barnen älskade cirkusen. Men undra vilket som va bäst, clownen/uppträdet eller popcornen? Jag tog massa kort men det får jag visa imorn. Efteråt for vi hem och hämtade de sista kakburkarna vi hade i frysen (jag såg igår att jag hade kakor kvar) och så åkte vi hem till B och barnen och fikade.

När barnen åkt ikväll gick vi ut en runda på 1,5 timme. Så härligt väder!! Men dock lite mörkt sista biten i skogen. Trots att vi åt innan vi gick va jag hungrig när vi kom hem. Så nu har jag ätit och så har jag bokat in 5 spinningpass fram till måndag. Det första passet är imornbitti 6.45. Härligt!!

Nu kollar vi på 112-På liv och död sen såg jag att Det okända börjar så det ska vi se. Lugn soffkväll efter motion, det är skönt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥