torsdag 15 september 2011

STOLT LITEN KILLE

De hade sparat en tidning på dagis, som Max skulle få ha igår på samlingen. Där satt Max stolt som en tupp och berättade om sin Morbror S som minsann hade vunnit rallyt och han va i tidningen. Sen när han kom hem så sa jag något om min lillebror, nehe mamma, det är inte din S för det är faktiskt min morbror, jooo men för att han ska va din morbror så måste det ju va min lillebror men det gick inte riktigt in, vi får ta den diskussionen om ett par år igen ;-)

Ända sen vi va på Gotland i somras har jag haft en svullen vrist, knölen har inte gått att urskilja på foten. Inga problem att springa och ha foten vickandes framåt/bakåt, men i sidled har det gjort ont. Å idag när jag sprang vet jag inte hur, men jag landade en gång på sidan på foten så nu kan jag ju glömma att den tänker bli bra på ett tag :-(
Nehe, nu ska jag göra mig klar och bege mig till byn, måste fixa en sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥