onsdag 21 september 2011

TUR JAG KOM PÅ MIG SJÄLV...

Jag satt i min egna lilla värld och kollade lite på arbetsförmedlingens hemsida mm sen kollade jag bara som hastigast på klockan och insåg att den va en bit efter 4. Då kom jag på mig själv att jag ska ju iväg och träna, bara att kolla i kylen om det fanns något snabbt att äta. Jag blev så glad när jag hittade köttfärsås från igår :-) På med träningskläderna och strax ska jag gå. Ska bara packa väskan med... Idag har det blivit både choklad och paj så ikväll ska jag köra ett hårt pass, lägga på lite extra belastning ;-)
När jag tittar ut och tittar på vädret skickar jag över en liten tanke till H och deras soliga Turkiet. De åkte ifrån det här regniga tråkiga inatt, hoppas ni får en underbar resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥