måndag 26 september 2011

TV-DAGS, GOTTESUGEN O BEBIS

Vi va ute och cyklade, jag och barnen, Max skulle ha cykellås till sin cykel. Sen stannade vi och lekte lite vid Ikea innan vi mötte upp Joppe som kom från Helsingborg. Jag va så sugen på nyponsoppa med glass så det blev det innan sängdags. Nu sover barnen. Å vi kollar på 112 sen är det Det Okända. Å jag är sååå sugen på chips.... Tänkte att jag verkligen skulle låta bli allt onyttigt på kvällarna denna veckan, men jag tror inte det går :-( Jag har alldeles för dålig disciplin på mig när det gäller sötsaker. Men lite varma bär och kesella är ju ok. Det är ju ändå träning imornkväll igen ;-)

Idag kom ett litet gossebarn till världen och jag säger Grattis och Lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥