torsdag 15 september 2011

VIRRVARR

Ligger i soffan och slökollar på Lyxfällan. Jag måste komma ner i varv!! Det tog emot att bara veta att jag och H skulle iväg och handla ikväll, inför lördag. Jag ville sååå gärna sitta i soffan och kolla på Bolibompa med barnen. Det har ju varit simskolan, träning och föräldrarmöte så jag har inte fått in det i veckan.... Men när jag hämtat hem Max, tagit en Alvedon så somnade jag en stund i soffan medans vi kollade på film. Sen va vi och hämtade hem Thea. Hon hade haft en bra utedag :-) Sen va det middagsfix och jag drog igång städning innan jag skulle iväg till maxi. Jag hatar när jag är stressad, det blir ett tryck i huvudet, jag tappar ord, jag glömmer allt!! Jag får påminna Joppe om allt han ska påminna mig om som jag vet att jag kommer glömma...
På måndagkväll ska jag bara vara - och andas!! Jag hinner typ inte innan dess. Helt sjukt. Kollade innan så nästa helg är obokad och det är den och ska så förbli!! Funderade på att ringa vårdcentralen igen men ne, jag ska ge mig en chans till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥