söndag 23 oktober 2011

GIVANDE HANDLING

Vi höll på att städa här ute i flera timmar, men efter korven gick jag in och bytte om. Drog på mig träningskläder och sprang 8 km. Det va ett tag sen jag va ute och sprang men ack så skönt efteråt!!

Nu har jag precis varit och handlar, massa mat och lite till ;-) Kött lär vi ju inte behöva köpa på ett par veckor för hela frysen är full, men allt annat behövs ju. Jag köpte mina första julklappar!! Varsin till barnen som de kommer bli överlyckliga för. Jag tänkte jag skulle va ute i god tid med klapparna, för en gång skull...


Den här fick följa med mig hem. Jag har kollat varje gång, efter ett mörklila nagellack men aldrig hittat rätta färgen. Meeeen så idag så bara stod det där, bara ett, så det högg jag :-) Det får testas ikväll. Jag är väldigt nöjd med dagens handling :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥