tisdag 18 oktober 2011

GLÖMSKA O ETT EFTERLÄNGTAT SMS

Skit med, jag har glömt att boka tid till blodtryckskoll på vårdcentralen... Skulle gjort det förra veckan men det hann jag inte. Jag måste skriva en lapp om att ringa VC så fort jag vaknar imorn!! Det passar ju bra för imorn blir det träningsvila. Jag gick 5km och sprang 5km på bandet nu ikväll. Å så körde jag ett pass med Paolo Roberto. (+spinningen imorse...) Så imorn blir det en powerwalk och sen får det va bra ;-)

Idag fick jag ett efterlängtat sms, det va från min vän som jag tänkt mycket på, på sista tiden. Snart kan vi ses :-)

Jag har lite ont i min mage och det kändes som om jag va påväg att få influensa för det gjorde ont i kroppen. Men Joppe sa att jag brukar känna så på tisdagar när inte barnen är här. För då börjar jag slappna av. Konstigt. Men imorn är en ny dag och då är allt förhoppningsvis som bortblåst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥