lördag 15 oktober 2011

LÖRDAG

Igårkväll gjorde vi tacos, hela familjen hjälpte till. Färsen va gjord på rådjur, väldigt gott :-) Sen låg vi i soffan och kollade på Max film Bilarna. Så fort barnen somnat la jag mig till rätta i Joppes knä och så fick jag hårmassage och kli på ryggen. Jag tro det tog två minuter sen sov jag... Jag va SÅ trött igårkväll!!

I helgen har Joppe beredskap och jag hörde det ringde inatt så han får sovmorgon nu. Jag och barnen ligger i soffan.

Ikväll kommer våra vänner hit. Mat, prat och skratt blir det. Vi vet inte än om det blir hämtmat eller om vi ska laga något. Det kvittade familjen Johansson. Men jag får grunna ut något vi kan laga, det hade varit roligare...

Den här kan jag verkligen rekommendera, jag ryser hela jag när huvudet masseras;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥