söndag 16 oktober 2011

NU ÄR SKITEN VÄCK

Efter frukosten va vi borta hos familjen R och fikade. Kladdkaka och mazariner dukades fram :-) Barnen hade någon cykeltävling innan vi begav oss hemåt. Medans min bil tvättades så gick jag, Thea och dockan bort till maxi. Sen möttes vi upp vid återvinningen allihop för jag hade ett par kassar kläder + kartonger att lägga i insamlingen. Så nu är vi av med det och har en ren yta inne i tvättstugan igen, skööönt!! Vi fick skjuss hem och nu är det lite plock här. Jag ska dricka lite kaffe, Thea målar med vattenfärg och Max är ute och leker. Idag har barnen bestämt middag så ikväll blir det fisk. Spätta. Jag älskar fisk och är glad att barnen med gör det, men oftast äter vi lax.


Thea med dockvagnen påväg till maxi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥